.Fredagen den 23 januari




Mamma Carina fick lite avlastning i dag eftersom lillebror låg hemma i en kraftig förkyling, Ludvig och jag passade på att spela Monopol och baka hallongrottor.


r.

Vi fick baka två sorteras hallongrottor, Oliver som inte tål smör och mjölkprodukter fick sina hallgrottor bakade med Becel i stället.

Ludvig talade om för mig att det inte var nyttigt att äta bara smör, då får man något som inte är bra för blodet. Det blir långa taggar med horn i blodet, vi ser inte hornen men för kroppen är det stora horn. Eftersom jag tycker om smör fick jag rådet av honom att dricka 20 glas vatten, 1 glas mölk och ett glas vatten med salt i. Om jag gjorde detta varje dag tills han kom tillbaka skulle jag blir frisk.

Kommentarer
Postat av: Ann-Christin

Långa horn i blodet.... detta låter farligt, ska nog minska på smör intaget.

Vem vann i monopol?

2009-01-26 @ 12:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0