Bohus Malmön


HÄR ÄR VÅRT SOMMARHUS I SOMMARSKRUD




I dag den 9 febr har jag varit på Bohus Malmön för att träffa byggmästaren. Vi tänker bygga en liten förrådsbyggnad bakom huset till gräsklppare mm. Vi planerade hur den skulle bli storleksmässigt.
Här nedan kommer en dagsfärsk bild, solen strålare och det var 2 gr varmt, gräsmattan var grön. Gissa om jag längtade hit. Snart kommer vattnet att sättas på och vi kan åka hit.



Här kommer några bilder från huset och tomten. Friggeboden och bilden på boningshuet från en annan vinkel.
Det planerade verktygsförrådet kommer att ligga till höger om huset på nedanstående bild.



Denna underbara vy fick jag beskåde när jag väntade in färjan idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0