Flytt

Det var inte länge sedan som jag trodde att nu
efter alla dessa flyttlass som jag varit med om att hantera senaste året,
så skulle jag ha gjort mitt för mycket lång tid framöver.
Men så var det inte.
Idag har jag varit i Sunne, packat, dammat, packat igen.
Sökt efter saker som skulle kunna få följa med till
nya boendet för min mamma.
I ett gruppboende så är det någon annan person som
hjälper till med tvätt, städ o s v.
Nog vill man att ens mamma skall ha rena fina saker
med sig.
Har man då sparat på allt så finns det en hel del
att söka igenom.

Hoppas gör jag att jag själv medan tid är
kommer att kunna sortera och kasta icke användbara saker.

Jag vill bli en fin gammal dam med få enkla saker
som lätt kan hanteras av andra den dagen jag behöver hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0