17 okt 2005

Helgen innan den 17 okt 2005 var Thomas och jag i Göteborg, vi hälsade på
Johannes
Underbart att se hur han hade kommit till rätta med sitt liv,
han trivdes på sitt jobb,
han hade samlat på sig en massa Elivs prylar
bytt namn till ELVIS

Jag minns väl den 17 oktober, jag och Thomas hade gått en golfrunda
tog en kopp kaffe tillsammans med vår tränare.
Thomas gör som alltid kollar alla nyheter på nätet
han läste att en person i 30 års åldern hade blivit påkörd av
en spårvagn i Göteborg och klarade inte
livet

PLÖTSLIGT ringde det på dörren
där stod två uniformerade poliser utanför

"ÄR DU THOMAS?"

Redan där förstod Thomas att vad saken gällde
Det var ELVIS som hade gått framför en spårvagn
utan att se sig för.

LIVET GICK INTE ATT RÄDDA

Åren går, ELVIS finns forfarande med oss





Kommentarer
Postat av: Christian

Jag fick precis reda på att det var Elvis som var råkade ut för den olyckan. Inte för att jag kände honom direkt personligen men han är ändå en av dom som jag kommer ihåg från den skolan min bror gick på.



Han är fortfarande ihågkommen!

2011-09-23 @ 19:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0