Lunginflammation

Gårdagen tillbringade jag liggande i sängen, hade så ont att jag kunde knappt röra mej, ännu mindre vågade jag hosta. Jag trodde att jag var på väg att dö. Jag ringde 1177 Sjukvårdsupplysningen och fick en tid hos en läkare
som konstaterade att sänkan var 99 och att jag hade lunginflammation.
UNDERBART ATT MAN KAN FÅ KOMMA TILL EN DOKTOR EN SÖNDAG UTAN ATT BEHÖVA SITTA PÅ AKUTMOTTAGNING
 Idag efter att ha tagit  några Kåvpenin börjar livet mycket sakta komma tillbaka. 

Om sänkan eller CRPn som det heter ligger över 50 milligram per liter behöver man behandling och den har jag nu påbörjat


Kommentarer
Postat av: Ann-Christin

Krya på dej ....

2010-04-13 @ 10:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0