En effektiv dag

Först ett träningspass på morgonen.
 Nu gäller det att komma igång ordentligt med träningen.
Det börjar kännas riktigt skönt efter varje gång.

Efter träningen tog jag en lång promenad med Soya.
Sedan hem tíllbaka för lite jobb.

Efter skolans slut kom Ludvig på besök, alltid lika roligt.
Idag blev det en fruktsallad till mellanmål.
Det kändes nästan som i gamla dagar
då jag varje dag gjorde fruktsallad till mina barn.

Upptäckte att hans uteskor var helt utslitna,
nu var det bråttom. Vi hade bara en halvtimme på oss
för att införskaffa nya skor innan körövningen började.

Vi hade inte deltagit i körövningen på ett antal veckor
på grund av influensa.

Ludvig var riktigt välkommen och jag såg att
han uppskattade det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0