Vilket jobb

Jag har införskaffat mej en scanner som jag kan scanna in alla mina diabilder från förr , både possitiva och negativa bilder. Vem orkar ta fram sin gamla projektor och sätta upp filmduken och sedan försöka att visa bilder från förr.
Men vem skulle kunna tro att det tog så lång tid att scanna in bilder och så många bilder som jag sen har. Ja nu har i alla fall arbetet börjat och roligt är det också.
Jag får uppleva saker som hände för länge sedan en gång till. Dom kläderna, den baddräkten o s v, riktigt kul ibland.

Jag lovar att återkomma med lite läckra bilder från förr när allt är klart.
 
Jag har framför allt  tänkt mej att mina barn som idag är utflugna skall få varsin CD skiva på alla bilder från barndomen. Hoppas att det kommer att uppskattas.

Jag trots allt arbete kan jag verkligen rekommendera att införskaffa samma scanner som jag har gjort.


Scannern heter Optic film 7500i, sök du på nätet för att hitta bästa pris, det gjorde jag.

Kommentarer
Postat av: Ann-Christin Skoglund

Åh va kul ..att få se bilder från förr brukar alltid var roligt.

2009-03-11 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0