Bohus Malmön

Äntligen var vattnet påsatt och vi kunde åka ner och få en lugn och go helg på Bohus Malmön.
Långa promenader bl a längs kärleksstigen. 
Här är lite bilder därifrån nu innan grönskan har kommit

.




Vädret var helt underbart nästan vindstilla, bara en liten krusning på vattnet och så klart att jag såg både Hållö fyr och vattentornet på Smögen.



Snön låg kvar på endast små fläckar. Ute var det runt 5 grader i luften, kanske vattentemperaturen var några grader högre och under denna promenad fick jag se två söta flickor, Ida och Amanda på väg i badet , detta måste ju förevigas.
Bra gjort flickor, jag kan dessutom verifiera att de tog två dopp allt för bildernas skull förstod jag.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0