JULEN 2008


Här kommer ett axblock av bilder från julen 2008 som jag firade med min underbara familj, min man, mina barn och barnbarn samt  mina grabbbars goa tjejer



   
Ludvig                                   Thomas o Oliver                       Therese o Lasse      

      
  Jag och Oliver                      Carina, Oliver, Ludvig
                                                 o Tomten
                                                                                                                                                                               


Kommentarer
Postat av: Ann-Christin

Va trevlig det ser ut....

Det ska bli spännande att följa din blogg.

2009-01-15 @ 21:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0