En tiger i huset


Det är kul att ha många hobbys och i all synnerhet när det finns så många hjälpmedel som det gör till scrapbookingen.
 Jag investerade i en GAZELLE. Du som inte vet vad en Gazelle är kan det enkelt förklaras så här. En skärmaskin som är kopplad till datorn och där du kan skiva nästan allt som du matar in. I maskinvaran ligger nästan 100 olika fonter att välja mellan. Du kan göra dina egna filer som du sedan skär ut, tigerfötter t ex. Det finns också en massa filer att hämta gratis eller att köpa på nätet. Jag har dessutom Corel Draw och Photoshop som hjälpmedel.  Därmed har jag inte sagt annat än att bli fullärd kommer i min ålder att ta lång tid, men provar man inte på kan man inte lära sig.




Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0